Wonen Pluz
Image default
Aanbiedingen

S-Cross Full Hybrid

Suzuki lanceert de S-Cross Full Hybrid met een nieuwe efficiënte aandrijflijn en standaard automatische versnellingsbak. Vanaf de tweede helft van 2022 is de nieuwe S-Cross Full Hybrid beschikbaar.

Full Hybrid

Compact, lichtgewicht, krachtig en zuinig. De nieuwe Full Hybrid-aandrijflijn is net als de Smart Hybrid volledig door Suzuki ontwikkeld. Bij de Full Hybrid werkt een elektromotor samen met een 1,5 liter viercilinder benzinemotor, waarmee zowel hybride kan worden gereden, alsook volledig elektrisch.

Suzuki modellen van nu

Wat ooit begon als fabrikant van weefgetouwen, is op 100 jaar tijd doorgegroeid tot een wereldspeler van de auto-industrie met een jaarlijkse productie van meer dan 3 miljoen auto’s.

Suzuki is sterk in zuinige stadsauto’s en betrouwbare 4×4’s. Met name de Ignis, Swift en Vitara doen het goed en zijn steevast terug te vinden in de top 100 best verkopende auto’s

Vitara

De Vitara heeft nogal een ontwikkeling doorgemaakt. De eerste Vitara die eind jaren 80 werd geïntroduceerd was een kleine jeep. Later werd de Vitara een volwaardige SUV met een krachtige zescilinder benzinemotor. Inmiddels is hij doorgegroeid tot een stoere crossover.

De Vitara is standaard uitgerust met voorwielaandrijving. Vierwielaandrijving is nog wel mogelijk. In 2019 kreeg de Vitara een subtiele facelift met aangepaste bumpers, nieuwe carrosseriekleuren en een licht gewijzigd interieur.

Via Suzuki Vitara Private Lease is het mogelijk om zorgeloos zo’n nieuwe Vitara te rijden voor een vast bedrag per maand.

FULL HYBRID

Efficiënt en krachtig, maar tegelijkertijd compact en lichtgewicht. De Suzuki Vitara met een volledig door Suzuki ontwikkelde hybride aandrijflijn is per direct te bestellen. Vanaf het eerste kwartaal van 2022 worden de eerste exemplaren geleverd. De Full Hybrid aandrijflijn is standaard gekoppeld aan een automatische zestraps transmissie. Een elektromotor met 24 kW (33 pk) werkt samen met een 1,5 liter viercilinder benzinemotor met 75 kW (102 pk), zodat er zowel hybride kan worden gereden, alsook volledig elektrisch. Samen zijn ze goed voor een gecombineerd vermogen van 85 kW (115 pk). De Vitara Full Hybrid mag 1.200 kg trekken.

SELECT EN STYLE

De nieuwe aandrijflijn is te bestellen in combinatie met de populaire Select- en Style-uitvoeringen van de Vitara. Standaard beschikt de Vitara al over veel luxe, met onder meer geregelde airconditioning, adaptieve cruise control en limiter, LED-verlichting en het Suzuki Safety System, met onder meer Dual Sensor Brake Support, Lane Departure Warning en Traffic Sign Recognition. De Select voegt daar nog eens 17 inch lichtmetalen wielen, een 7 inch display met ondersteuning voor Apple CarPlay® & Android Auto™, stoelverwarming, een achteruitrijcamera en het Suzuki Safety System Pro, met als uitbreiding Blind Spot Monitor en Rear Cross Traffic Alert, aan toe. De Vitara Style krijgt daarbovenop luxueuze bekleding, navigatie, parkeersensoren voor en achter en gepolijste 17 inch lichtmetalen wielen.

S-Cross

De Suzuki SCross is een 5-deurs crossover uit de compacte middenklasse, die in 2013 op de markt verschijnt. In 2016 ondergaat de Suzuki SCross een facelift

De nieuwe SCross is een SUV met een stoer design en slimme veiligheidssystemen. De Smart Hybrid techniek zorgt voor een combinatie van kracht en efficiency.

De SCross is voorzien van Suzuki Media Display. Het systeem omvat een centrale touchscreen, een USB-aansluiting en handsfree telefoneren. Zowel de Vitara als de vernieuwde SCross zijn momenteel ook met een Hybride aandrijving leverbaar. 

In Nederland houden we van het stoere design en de hogere zit van SUV’s. Mede hierom is Suzuki S-Cross Private Lease vanaf de lancering populair.

Suzuki levert de S-Cross in drie verschillende uitrustingsniveaus: Comfort, Select en Style. Als Comfort (vanaf € 26.875,-) beschikt de auto over zeer veel luxe, met standaard adaptieve cruise control en limiter, een 7 inch display voor het infotainmentsysteem met Apple CarPlay® & Android Auto™, LED-verlichting (koplampen, dagrijverlichting en achterlichten) en het Suzuki Safety System met onder meer Dual Sensor Brake Support, Lane Departure Prevention, Lane Departure Warning. Traffic Sign Recognition en Vehicle Sway Warning.

Als Select (vanaf € 28.575,-) krijgt de S-Cross alles van de Comfort, aangevuld met onder meer Smart Entry & Start System, Climate control, stoelverwarming vóór en het Suzuki Safety System Pro, dat Blind Spot Monitor en Rear Cross Traffic Alert toevoegt aan het pakket aan veiligheids- en assistentiesystemen. Optioneel is de

S-Cross Select uit te rusten met een zestrapsautomaat (vanaf € 30.425,-) of AllGrip-vierwielaandrijving (vanaf € 31.975,-).

In de topuitvoering, de Style (vanaf € 30.575,-), wordt de uitrusting verder uitgebreid met kunstlederen en gedeeltelijk echt lederen bekleding, een 9 inch groot scherm, met HD-resolutie en Apple CarPlay® & Android Auto™, gepolijste 17 inch lichtmetalen velgen en een 360-graden camera. De Style is optioneel uit te rusten met een zeer groot panoramisch schuif-/kanteldak met een lengte van 1.000 mm (meerprijs vanaf € 799,-). Ook is de Style, net als de Select, uit te rusten met een zestrapsautomaat (vanaf € 32.425,-) of AllGrip-vierwielaandrijving (vanaf € 33.975,-).

Swift

De eerste generatie Suzuki Swift komt in 1983 op de markt. De doorontwikkeling staat sindsdien niet stil. In 2017 is Suzuki toe aan de vijfde generatie Swift. Deze staat op een volledig nieuw lichtgewicht platform. Hoewel de constructie lichter is dan de meeste standaard constructies, voldoet hij aan alle criteria voor impacts en voetgangersveiligheid.

Bij de laatste twee generaties Swift is de wegligging sterk verbeterd. In combinatie met een sportief uiterlijk is de Swift daardoor ineens uitgegroeid tot een sportieve hippe auto.

De Suzuki Swift komt in klanttevredenheidsonderzoeken vaak als een van de betrouwbaarste auto’s uit de bus. Daarnaast is hij zuinig. Dit maakt Suzuki Swift Private Lease mede zo populair. 

Ignis

De Suzuki Ignis komt voor het eerst in 2001 op de markt. In 2006 verdwijnt het model van het toneel om vervolgens in 2016 weer op te duiken. Dit keer als een Ultra Compacte SUV.

De nieuwe Ignis heeft een opvallend hip design. Hij oogt vooral smal en hoog. Hij is nu ook leverbaar als als Smart Hybrid, waarbij een elektromotortje de verbrandingsmotor ondersteunt bij accelereren.

Hoge modellen zijn momenteel erg populair in Nederland. De Ignis profiteert hier ook van. Suzuki Ignis Private Lease is het misschien wel de voordeligste manier om in een nieuwe hoge auto te rijden. 

Private Lease

Suzuki modellen zijn met een laag maandbedrag populair in Suzuki Private Lease. In het private lease maandbedrag zijn de kosten inbegrepen voor: wegenbelasting, all-riskverzekering, afschrijving, reparatie en onderhoud, bandenservice, internationale pechhulp.

SUZUKI

Precies honderd jaar geleden richt Michio Suzuki in Hamamatsu Suzuki op. Hij begint op 21-jarige leeftijd met de productie van weefmachines. Hij blijft altijd op zoek naar het ontwikkelen van nieuwe kansen. Dat levert in 1937 een prototype van een auto op. De timing is alleen erg ongelukkig omdat vlak daarna de Japanse oorlogsindustrie de Suzuki fabriek vordert.

In 1926 begon Suzuki met het exporteren van weefgetouwen naar Zuid-Oost Azië en India. Door de uitstekende kwaliteit van de weefgetouwen begon de markt verzadigd te raken en de vraag naar nieuwe weefgetouwen af te nemen. Suzuki begon zich daarom te oriënteren op nieuwe markten.

Na de oorlog wordt in eerste instantie gestart met de ontwikkeling van een motorfiets. De eerste Suzuki-motorfiets is de Power Free. Hij is betaalbaar en eenvoudig te bouwen en onderhouden. In 1954 produceert Suzuki al 6000 exemplaren per maand.

Suzuki is een merk dat al meer dan 50 jaar op de Nederlandse markt actief is. Het staat vooral bekend als producent van betrouwbare, zuinige en zeer praktische auto’s. In eerste instantie richtte het Suzuki zich op de productie kleine auto’s waarvan de Suzuki Alto het bekendste voorbeeld is.

Elektrische Auto

Elektrisch rijden voor consumenten wordt steeds interessanter. Niet alleen is het aanbod gegroeid, het aantal oplaadpunten is groot en elektrisch rijden wordt bijvoorbeeld door de overheid ook aantrekkelijk gemaakt.

Een elektrische auto rijden wordt nu ook aantrekkelijker gemaakt voor consument. De overheid heeft subsidie vrijgemaakt om je als consument bij het aanschaffen van zo’n elektrische auto financieel te helpen.

Deze subsidie is zowel beschikbaar voor een Private Lease Elektrische Auto als voor het kopen van een elektrische auto.